Evolusi KL Drift 2 Trailer

09 May, 2009

Selamat Hari Ibunda Sedunia!!!!

First skali la nak ucapkan Selamat Hari Ibu wat sume ibu,umi,emak,bonda,mama or whatever korang panggil mak korang...Selamat Hari Ibu untuk semua wanita di dunia yang bergelar ibu atau apa saje panggilannye...Selamat Hari Ibu gak untuk bonda aku yang amat aku sayang di dunie nie,Yusnani Bte Ayub @ Cik Yus...Orang yang bertanggungjawab membela aku dari sekecik tapak tangan sampai la sebesar gengster Sarip Dol...Tak Lupe gak untuk ibu-ibu angkat aku...Cik Lin dan Cik Esah yang memang sayangkan aku macam anak sendiri...Celebration nie maybe awal sebab kitorang plan nak holiday...


Sebenarnye aku baru 5 ke enam kali tah sambut Hari Ibunda nie...Sebab mase aku Form 1 la,aku jadik anak angkat Bonda Lin ngan Bonda Esah.So,kire aku kenal ngan anak-anak pompuan dorang yang memang appriciate...So,aku di ajar la untuk appriciate ape yang mak aku dah sacrifice untuk aku...


Pade aku la kan,hari Ibu nie bukan hanye sehari....Bagi aku dan adik-beradik angkat aku,Mother's Day is everyday!Ia tentang menghargai pengorbanan dan susah-payah seorang wanita yang bergelar ibu membesarkan anak-anaknye yang keras kepala seperti aku,hehehe...


Jadi,renungkanlah setiap apa yang ibu bapa kiter dah usahakan untuk kiter sejak kiter kecik sampai la kiter dah besar remaja cenggini...Dah mase untuk setiap inci budi mereka kiter balas dengan memberi kesenangan hidup kepada mereka.





(P/s:Kenkadang boring gak online kat CyberCafe nih...Biler la PC kat umah nak pasang P1 W1MAX,mase memujuk ibu-ibu aku,hahaha...Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaak,nak pasang tenet...^_^)

0 Pengkritik yang setia: