Evolusi KL Drift 2 Trailer

12 March, 2009

Alhamdulillah

12.Mac.2009

Alhamdulillah arinie result aku kuar.....Dan result ok,6 kredit dan satu kritikal....
Fuhhh,malam tadik tak lena tido aku dibuatnye....
Aku tak harap A1,janji aku KREDIT dan LULUS dah mampu wat aku kembali bernafas seperti seorang manusia yang normal.

B.Melayu=3C
B.Inggeris=2B
Sains=2B
Matematik=8E(Fuhhh...dah dekat ngan G)
P.Islam=3C
Sejarah=D
P.Seni Visual=D
S.Pertanian=D
Ekonomi Asas=D

4 Pengkritik yang setia:

asuramaru™ said...

bagi la details bro.....
bape a, bape b, bape c, bape d, bape e, bape f....
anyway ade A x??? xp

KerOLHaruyama said...

A tadak....aku tak harap A pon...Janji LULUS dan KREDIT dah leh wat aku normal...

asuramaru™ said...

aha....
ok la tuh....
so nak sambung katne lak nanti???

KerOLHaruyama said...

nak sambung....tapi tak taw nak amek course pe...aku minat art and design ngan automotive...