Evolusi KL Drift 2 Trailer

06 February, 2009

Evolusi KL Drift 2:Fairlady 350Z

Dalam persediaan untuk KL Drift 2....Mase tuh aku gi Naha Motor untuk ketemu sifu ku....Dan mase tuh beliau sedang memandu 350Z....Jadi,aku pun memulakan kerja aku sebagai Lorong Tikuss fotografer....

Masterpiece kuh....hahaha
350Z di Naha Motor...Sekarang mencari sifu ku pulak....Jumper pon....Maka kerja aku dimulakan.... Berjalan mencari G....hahaha Terus berjalan sampai selisih ngan Along.... Baru berenti kat garage beliau jugak... Automatik manualnya kerja aku bermula

350z nie dah tukar bumper standard kepade bumper Veilside...
Ketemu sama Inche Nazrul Afifi a.k.a Along yang kacak....
Sensei gue terus berbincang dengan Along.....Sambil tuh aku wat kerje aku....

Interior 350z masih standard cume stereng dah ditukar kepada streng Nardi la agaknye....
Sponsor-sponsor yang menaja kereta nie dan kereta yang lain untuk filem Evolusi KL Drift2



Bergambar disisi Vios Along yang lengkap dengan kit....Bakal millionaire la....

1 Pengkritik yang setia:

daus said...

assalamualaikum bang nak tanye, tulisan cina sebelah naga tu tulisan ape ye?